スキップしてメイン コンテンツに移動

Grigory Rodchenkov: "Fighting against doping is absolutely fucking ridiculous. I will destroy all of Russia's Olympic sport for the next 5 years "

https://www.sports.ru/biathlon/1058013442.html

Tags doping team Russia team Russia wives WADA Grigory Rodchenkov
The former head of the Moscow Anti-Doping Laboratory, Grigory Rodchenkov, promised to destroy all Russian sports for the coming years.

"The fight against doping is completely stupid for me. What's bugging me is that people who do not even imagine what a fight against doping is, did not do a single analysis, did not piss off any blood, did not run a kilometer, no one begins to broadcast such fundamental, so to speak, manifestos from nowhere.

When there one goat said that we will change the director of the laboratory - he could not stand me - then WADA told him: well, only the laboratory director we will appoint, maybe he is not from Russia. I mean, I'm a son of a bitch, of course, but I'm still my son of a bitch.

I will do so that I will have 100 samples, and I will destroy all of Russia's Olympic sport for the next 5 years! "- said Rodchenkov.

Video conversation with Rodchenkov will be shown today at 7 pm on NTV.

Earlier Rodchenkov said that for the film about doping in Sochi-2014 he was given an expensive apartment and an Infiniti car.

"I was fed lunch twice, I finished the grapes for Mutko." Olympic diaries of Rodchenkov

Published by Anton PilyasovNews source - NTV


Grigory Rodchenkov:「ドーピングとの戦いは絶対にばかげている。 私は今後5年間、ロシアのオリンピック全般を破壊する」

Tagsドーピングチームロシアチームロシア妻WADA Grigory Rodchenkov
モスクワのアンチ・ドーピング検査室グレゴリーRodchenkovの元ヘッドは、今後数年間で、すべてのロシアのスポーツを破壊することを約束しました。

「ドーピングとの戦いは私にとってはまったくばかげている。どのような私をinfuriatesする - 人々はどんな分析をしなかったものをドーピングとの闘い、気付いていない人ということで、血液が小便をしませんか走っていないキロ、全く誰とどこにも、こうした基本を放送する、いわば、マニフェスト開始します。

1人の子供がある場合、私はそれがラボのディレクターを変更すると発表した - 彼は私と一緒に耐えることができなかった - そして彼WADA言った:まあ、唯一の実験室のディレクターは、それがロシアからのものではない、我々が持っているかもしれ割り当てられます。それは、当然のことながら、雌犬の息子Iですが、私はまだ雌犬の息子です。

私は100のサンプルとなり、わたしは次の5年間の全体のロシアのオリンピック競技を破壊するように、私は「 - !Rodchenkovは言いました。

Rodchenkovとのビデオの会話は、NTVの午後7時に今日表示されます。

Rodchenkovは以前に2014年にソチでドーピングについての映画のために彼は高価なマンションや車インフィニティを与えられたことを報告しました。

「二度私たちは夕食を与え、私はMutko用ブドウを食べました。」 Rodchenkovのオリンピック日記

Anton PilyasovNewsソース - NTV発行

コメント