スキップしてメイン コンテンツに移動

Plushenko joined the Putin Team.


Plushenko joined the Putin Team.
Tags Evgeny Plushenko Vladimir Putin politics
Two-time Olympic champion Evgeni Plushenko said about joining the public movement Putin Team.

"I appreciate and respect our president for everything he does for Russia. For his high professionalism in politics, in the management of our state.

Every day he proves by deed that Russia was, is and will be a great country!

Today I am in the Putin Team to support the president as a sportsman as a citizen of his country! "Plushenko wrote in the instagram.


2度目のオリンピックチャンピオンのエフゲニー・プルシェンコは、公衆運動のプーチン・チームに参加すると述べた。
"私は彼がロシアのためにしているすべてのために社長に感謝し、尊敬する。政治における彼の高いプロフェッショナリズムのために、私たちの国家の管理に。
彼は毎日、ロシアが存在していて、偉大な国になることを証明します!
今日は、私は - プーチンチームで、私の国の市民として、アスリートとして社長をサポートするために「 - !プルシェンコのinstagrameを書きました。

コメント